התחברות
הרשמה
חוויתם אי פעם בריונות בבית הספר?
היו צוחקים עליכם?
22 במאי 2018, 19:05
בריונות
אלימות
חרדה
3 תשובות
כן היו עושים דברים נוראיים יותר גם
ת
תומררררר
בכיתות הנמוכות.
C
Cute Madafaka
כן בכיתה ט תחילת שנה וברחתי
ח
חמודה שכזאת
באותו הנושא:
התמודדות עם בריונות בבית הספר - איך אפשר להתמודד עם בריונות בבית הספר או אפילו סתם ברחוב?
אתם בעד בריונות ברשת או נגד בריונות ברשת?
אח שלי הקטן עובר ביריונות בבית הספר שלו.
אילו עצות יש לכם לבריונות והצקות בבית ספר ועד' וגם לעולם המבוגרים?
מה לעשות אם אני חווה ביריונות בבית שלי?
חוויתם פעם אהבה חד צדדית?
עברתם בריונות? אתם יכולים לספר בדיוק מה עבר עליכם?
זה הגיוני שאני שמח שעושים לי בריונות בבית ספר?
לדעתכם זה בסדר שהמורים בבית הספר שלמדתי בו לא טיפלו במקרה של בריונות כלפיי?
איך זה כיתה ט...? ספרו הכל הכל הכל מבחינת חיים אישיים חברים לימודים והכל, מה דומה מה מתחדש מה חוויתם בשנה הזו...
למה האנושות כזאת קשה, למה עושים לי ביריונות ולמה מרביצים אותי בשירותים בית ספר?