2 תשובות
וואה עליה מה היה קורה אם אני הייתי במקומך ולא היו מטפלים בזה, הייתי הופך את הבית ספר והולך עם זה למשרד החינוך אם צריך. אסור להם פשוט אסור. כל מקרה כזה של אלימות צריך לטפל בו.
אם חס וחלילה היית פוגעת בעצמך כתוצאה מהדבר הזה זה היה על אחריותם הבלעדית.
אם חס וחלילה היית פוגעת בעצמך כתוצאה מהדבר הזה זה היה על אחריותם הבלעדית.
ואו, אני ממש מצטערת לשמוע על מה שעברת
ליצורה הזאת יש פאקינג בעיות קשות
זה ממש לא בסדר שהתעלמו מזה, ולצערנו יש עוד מלא בתי ספר שבמקרים של בריונות, לא עושים שום דבר.
ואז אחר כך מתפלאים למה נערים ונערות שמים קץ לחייהם.
אם הייתי שם הייתי מעיפה עליה כיסא, שתלך לעזאזל.
איכס, שונאת בריונים, סתם ילדה עלובה שאין לה חיים, חבל שהיית צריך לסבול את החרא הזה ממנה רק כי אין לה מוח.
ליצורה הזאת יש פאקינג בעיות קשות
זה ממש לא בסדר שהתעלמו מזה, ולצערנו יש עוד מלא בתי ספר שבמקרים של בריונות, לא עושים שום דבר.
ואז אחר כך מתפלאים למה נערים ונערות שמים קץ לחייהם.
אם הייתי שם הייתי מעיפה עליה כיסא, שתלך לעזאזל.
איכס, שונאת בריונים, סתם ילדה עלובה שאין לה חיים, חבל שהיית צריך לסבול את החרא הזה ממנה רק כי אין לה מוח.
באותו הנושא: