5 תשובות
תקחי אותו לידיים שלך ואם אחרי זמן מה תרגישי שאת לא יכולה תתני להם אותו או לצער בעלי חיים
אל תאמצי בכללי חתולין
אז תתגברי על הפחד ותהיי איתו. את תלמדי לאהוב אותו ולא לפחד ממנו. גם לי יש חתול שפחדתי ממנו מאוד אבל עכשיו אני מאוד אוהבת אותו. תקחי אותו ותטפלי בו, הוא יודה לך.
ברגע שיהיה לך אותו, את כבר לא תפחדי ממנו. אנחנו נוטים להתגבר על פחדים כאשר אנחנו מתמודדים איתם. בכל מקרה, את תראי שחתול זו חיה נחמדה בסך הכל, ותלמדי לאהוב את החתול. אז לדעתי כדאי לך לאמץ אותו ולתת לו בית חם ואוהב.
כן כן תאמצי! זה מעשה ממש טוב! עם הזמן את תתרגלי ולא תפחדי.