תשובה אחת
אוקיי אז יש להקה אחת שאני ממש אוהבת ביטאס ויש פעמים שאני משתעגעת בגללם חחח
אז הייתה פעם אחת אחרי בית ספר שאני ועוד שתי בנות חיכנו בתחנה לאוטובוס ואז התחלתי לשיר את השירים שלהם ולרקוד את הריקודים שלהם וכל האנשים הסתכלו עלי מוזר חחח
אפילו איש אחג שאל אותי אם הכל בסדר ואם אני צריכה מים חחח (כי זה בשפה קוריאנית ורקדתי בצורה ממש אינטסיבית חחח)
מקווה שזה עזר מאחלת לך שתרגישי יותר טוב :)
באותו הנושא: