2 תשובות
גם אני הייתי צריכה וויתרתי על העונג.
אם לא מתאים לך ואת לא באה בראש את לא תהני
אם לא מתאים לך ואת לא באה בראש את לא תהני
קרה משהו מסויים שהרס לך את מצב הרוח?
אם כל החברים שלך הולכים ותכננתם על זה ורק ברגע האחרון ירד לך מזה אז לדעתי עדיף שתלכי. אני בטוחה שתהני, גם אם לא תוכלי ללכת לבית.
אם ממש לא בא לך על זה אז ברור שתישארי בבית, אל
תכריחי את עצמך לעשות משהו שאת לא רוצה:)
אם כל החברים שלך הולכים ותכננתם על זה ורק ברגע האחרון ירד לך מזה אז לדעתי עדיף שתלכי. אני בטוחה שתהני, גם אם לא תוכלי ללכת לבית.
אם ממש לא בא לך על זה אז ברור שתישארי בבית, אל
תכריחי את עצמך לעשות משהו שאת לא רוצה:)
באותו הנושא: