התחברות
הרשמה
מחר יש לי טיול מהבית ספר,
ואני חייבת לשים טייץ, הבעיה שאני לא אוהבת איך שטייץ נראה על הישבן שלי, הוא משטיח אותו ממש ובגלל שהישבן שלי לא מחוטב בכלל אז זה לא נראה טוב... מה לעשות?
15 במאי 2018, 19:57
טיולים
בוקר
טיול
תשובה אחת
לזרוק ז** על כולם! זה הגוף שלך והמבנה גוף שלך. תשימי טייץ ותלכי עם ראש מורם בלי לדפוק חשבון!! תאהבי את עצמך.
A
AEO
באותו הנושא:
אתמול היה לי איזה סוג של טיול מהבית ספר והטיול נגמר ב6 וחצי בערב, התחיל מ7 וחצי בבוקר. יש המשך בבקשה תענו דחוף בבקשה
מחר יש לי טיול מהבית ספר,
יש כזה טיול מהבית ספר שמקבלים בו תעודות זהות, מישהו היה בזה?
מחר יש לי טיול מהבית ספר
מה הייתם מעדיפים, לצאת לטיול שנתי מהבית ספר, או להשאר בזמן הטיול בבית ולנוח?
היי, אני בת שירות והתלוותי לטיול מהבית ספר שאני משרתת בו, בקיצור באיזה לילה אחד היה שומר באכסנייה, וישבתי איתו עד איזה
ילדה בכיתה ח' אמרה לי:" למה מי את כולה ילדה בכיתה יא" (אני מדריכה שלה בטיול מהבית ספר) אני ממש נפגעתי. זה מוזר?
רק אצלנו בבית ספר כל טיול(לא שיש לנו יותר מטיול אחד בשנה) אומרים לנו להתייצב במקום שמרוחק מהבית ספר להסעות?
איך להגיד לחברה שלי שהיא מסריחה מהבית שחי? אנחנו בטיול.
אני רוצה לברוח מהבית נימאס לי, מה לקחת כשבורחים מהבית?
עבודה מהבית - האם באמת יש אפשרות לעבוד מהבית, ואם כן אז איך?