התחברות
הרשמה
ילדה בכיתה ח' אמרה לי:" למה מי את כולה ילדה בכיתה יא" (אני מדריכה שלה בטיול מהבית ספר) אני ממש נפגעתי. זה מוזר?
6 במרץ 2018, 22:53
טיול
טיולים
מדריכים
2 תשובות
אין פה ממה להיפגע
.
.Eminem
חח כן כי היא כולה ילדה בכיתה ח
T
Time to Shine
באותו הנושא:
היום בשיעור ספורט כולה בכיתה רצנו (ואני קצת שמנה) ואיזה ילד זבל אחד אמר..
בנות בבקשה תענו לי: אם אמרתי לילדה אחת בכיתה שלי (מיותר לציין שהיא בין השוות בכיתה) שהיא מאוד יפה ושאני מאוהב בה
אתם חושבים שילד בכיתה י', וילדה בכיתה ח', זה בסדר?
היה איזה ילד בכיתה שלי שאמר לי "הציונים שלך נראים כמו הפרצוף שלך" ואז אמרתי לו "לך תזדיין" מול כל הכיתה וכולם היו כזה
לדעתכם זה בסדר שילדה בכיתה ח וילד בכיתה ט יהיו זוג?
ילד בכיתה יא בן 16.5 וילדה בכיתה ט 14.9 זה בסדר?
היי,, אני בכיתה יא והמורה אמרה לילד לעבור ליידי..
יש ילדה שיודעת שאני בסטיפס והיא סיפרה לכולם ואמרה לי שזה לאנשים מסכנים שאין להם חברים.
ילדה בכיתה ט וילד בכיתה יא יכולים להיות ביחד?
זה מוזר אם ילדה בכיתה ט יוצאת עם ילד בכיתה י"ב?
יש לי ילדה בכיתה שרבה עם כולם ויצאה מגעילה ועכשיו אף אחת לא מדברת איתה.