התחברות
הרשמה
אם אני שלוש יחידות כיתה יא אחרי הבגרות הזאת סיימתי אנגלית?
15 במאי 2018, 11:40
בגרות
בגרויות
בחינות בגרות
תשובה אחת
מה פתאום, את עדיין לומדת 3 יח' בכיתה יב'. ואת עדיין יכולה להשתפר ולעלות.
פ
פרמדיקיתבנשמה!
באותו הנושא:
שלוש יחידות מתמטיקה, בחינה 801 זה בחינת בגרות?
אם אני בכיתה יא ועשיתי במתמטיקה בגרות 801, 803 אני יכולה לעלות ל-4 יחידות?
מי עושה מחר את הבגרות של מתמטיקה (כיתה י' 3 יחידות שאלון 803) ויכול לעזור לי?
בכיתה י' 5 יחידות אנגלית יש בחינות לבגרות.!?
מי עושה ביום חמישי את הבגרות בתנך של כיתה יב 5 יחידות?
אפשר לגשת לכל הבגרויות של שלוש יחידות מתמטיקה ביום אחד?
אחרי כמה זמן בערך אחרי שעשיתי את הבגרות במתמטיקה 3 יחידות אני אקבל את הציון שלי?
אני שלוש יחידות במתמטיקה, ואם אני אכשל מחר במועד ב', סימן שלא תהיה לי תעודת בגרות?
שלוש יחידות מתמטיקה-אם הציון שלי בכיתה י ובכיתה יא הוא 80 ובכיתה יב אני על נכשל.. אז בתעודת בגרות יהיה לי עובר?!
אם אני מוציאה בגרות מלאה עם ציון סביר במתמטיקה שלוש יחידות וציון ממוצע בחמש יחידות אנגלית -
עד כדיי כך נורא שאני עושה בגרות שלוש יחידות באנגלית ובחשבון?:(