32 תשובות
העיקר לפני שזכינו אהבו את השיר בטירוף
קנאים ואנטישמיים.
שיחנקו ניצחנו למי אכפת מהם
שיחנקו ניצחנו למי אכפת מהם
כן באסה הא
קנאים חח xd
שנה הבאה האירוויזיון בירושלים. אם רוצים שיבואו אם לא, שיקפצו לנו. העולם מקנא בנו אין מה לעשות
כי השיר גרוע
חחח אימאלה איזה פאתטים xd
מה הרגע הייתי ביוטיוב ושמעתי את השיר שלה.
קישורים מצורפים:
הוא צילם מסך לא של השיר אלא של חלק מהגמר עצמו. ^^
נטע מהממת אין מה להשוות למרות שאתאהבתי קשות בשיר של בלרוס forever
חלאס עם זה
בסך הכל תחרות שירים שאמורה להיות בשביל הכיף
איפה הימים שאנשים היו מחכים לאירוויזיון בשביל לשמוע שירים יפים בכל מיני שפות ולהכיר זמרים מכל אירופה..?
הכל נהיה פוליטי והכל הופך לשנאה ותחרותיות וקנאה... לאנשים אשכרה אכפת איזה מדינה זכתה באירוויזיון, כאילו זה משנה משהו, כאילו אם יש שיר טוב שלא זכה אז הוא כבר לא טוב...
אנשים מקללים אחד את השני על טעם שונה במוזיקה! או על איזה מסר הם חושבים שיותר חשוב! (ואגב גם אנשים מישראל).
לא רוצה לייאש אבל זה ממש מקרב אותי לאבד תקווה בקשר לעולם הזה, מקווה שיום אחד יהיה אשכרה כיף להתעורר פה:/
בסך הכל תחרות שירים שאמורה להיות בשביל הכיף
איפה הימים שאנשים היו מחכים לאירוויזיון בשביל לשמוע שירים יפים בכל מיני שפות ולהכיר זמרים מכל אירופה..?
הכל נהיה פוליטי והכל הופך לשנאה ותחרותיות וקנאה... לאנשים אשכרה אכפת איזה מדינה זכתה באירוויזיון, כאילו זה משנה משהו, כאילו אם יש שיר טוב שלא זכה אז הוא כבר לא טוב...
אנשים מקללים אחד את השני על טעם שונה במוזיקה! או על איזה מסר הם חושבים שיותר חשוב! (ואגב גם אנשים מישראל).
לא רוצה לייאש אבל זה ממש מקרב אותי לאבד תקווה בקשר לעולם הזה, מקווה שיום אחד יהיה אשכרה כיף להתעורר פה:/
ואו כמה קנאה יש בעולם
חד משמעית קינאה
בסדר קנאים סתומים מי שם עליהם ביכלל...
חחחnחחח מה אכפת לנו. ניצחנו
הם יכולים להגיד מה שהם רוצים שיקפצו לנו בזיגזג
הם יכולים להגיד מה שהם רוצים שיקפצו לנו בזיגזג
פשוט חארות. אין מילה אחרת
אנונימית
לא כל דיסלייק זה אנטישמים.. קיים גם דבר כזה שפשוט לא אוהבים את השיר.
אני בטוח שגם יש אנטישמים שעשו דיסלייק אין ספק, אבל לא חסר אנשים שסתם לא אהבו את השיר או חשבו שהוא מטומטם, אני ממש לא אוהב את השיר ואני יהודי שגר בארץ זה אומר שאני אנטישמי ושונא ישראל? נו באמת
אני בטוח שגם יש אנטישמים שעשו דיסלייק אין ספק, אבל לא חסר אנשים שסתם לא אהבו את השיר או חשבו שהוא מטומטם, אני ממש לא אוהב את השיר ואני יהודי שגר בארץ זה אומר שאני אנטישמי ושונא ישראל? נו באמת
לא כל מי שיש לו טעם שונה משלך הוא אנטישימי, לפי דעתי השיר הזה גרוע וחסר משמעות אני אנטישמי? לא.
שיאכלו גבייה כל האנשים האלה.
הם שונאים אותנו על רקע פוליטי וזה הכי גרוע ונוראי בעניין.
נטע היא אישיות מקסימה בפני עצמה חדרה יפה
הם שונאים אותנו על רקע פוליטי וזה הכי גרוע ונוראי בעניין.
נטע היא אישיות מקסימה בפני עצמה חדרה יפה
פירסמו בפייסבוק שזה לא רק אירופה עשתה את זה (כמובן שמי שלא אהב) אבל הארגוני שונאי ישראל ביקשו מהעולם לעשות דיסלייק לסרטון.
בגלל זה המספר עצום.. אם זה היה רק אירופה אז המספר היה נמוך יותר.
ואין מה לעשות עשו את זה כי שונאים אותנו, מקנאים ולא מתחברים לשיר.
הכל טוב- ניצחנו והם יכולים להיכנס לנו לתחת.
אירוויזיון 2019 ירושלים, ישראל.
בגלל זה המספר עצום.. אם זה היה רק אירופה אז המספר היה נמוך יותר.
ואין מה לעשות עשו את זה כי שונאים אותנו, מקנאים ולא מתחברים לשיר.
הכל טוב- ניצחנו והם יכולים להיכנס לנו לתחת.
אירוויזיון 2019 ירושלים, ישראל.
זה לא קשור לאנטישמיות הם פשוט עצובים שהם לא זכו והם קצת עצבניים
יעבור להם.
יעבור להם.
אחח הקנאה של אנשים
שייהנו להם, שנה הבאה בירושליים.
מקנאים בנו כי ניצחנו...
קפריסין גם מקנאה בנו, כי ניצחנו, אין מה לעשות שהרבה מאוד הצביעו לנטע...
השיר שלנו היה יותר טוב.
מה כואב להם לפרגן לנו?!
קפריסין גם מקנאה בנו, כי ניצחנו, אין מה לעשות שהרבה מאוד הצביעו לנטע...
השיר שלנו היה יותר טוב.
מה כואב להם לפרגן לנו?!
שיתפוצצו קנאים אנטישמיים מסריחים
לא יכולים לקבל את זה, הפצצנו יותר מהם אז זה צת פגע להם באגו. אי אםשר להתווכח עם *כל* הקהל באירוויזיון ששר את השיר שלנו.
חח אויש שיקפצו כולם,הרי ניצחנו ומה שהם חושבים לא מעניין,זה כמו כל התגוהות האלה באינסטגרם של הטמבלים באנגלית:פרי פלסטיין פרי פלסטיין
לא צריך להתייחס לזה,הרי ניצחנו וכל המדינה שמחה וזה מה שחשוב וכל מיני אנטישמים מסכנים מחול לא צריכים להזיז לנו,ניצחנו אעאעאעא קשה לי לעכל עדיין
לא צריך להתייחס לזה,הרי ניצחנו וכל המדינה שמחה וזה מה שחשוב וכל מיני אנטישמים מסכנים מחול לא צריכים להזיז לנו,ניצחנו אעאעאעא קשה לי לעכל עדיין
תקשיב, אני מדבר איתך כאוהד אירווזיון כבר שנים כל שנה כשמישהו זוכה אז נכנסים לוידאו שלו ועושים לו דיסלייק כי שים לב שבסמי פיינל (חצי הגמר) יש לה יותר לייקים.
הם עושים דיסלייק לוידאו כי מי שאהבו או מי שמייצג את המדינה שלהם לא זכה וחוץ מזה לנטע זה לא מזיז וריד אז למה שאותנו זה יעניין? זכינו באירוויזיון אנשים כבר 20 שנה שזה לא קרה תגידו כל הכבוד מזל טוב ותהיו גאים בנציגה המעולה שלנו והשם שאתם הולכים לשמוע הרבה בשנים הקרובות: נטע ברזילי.
שנה הבאה האירוויזיון יתקיים בירושלים! תחשבו כמה תיירים יגיעו וכמה טוב זה יעשה למדינה
הם עושים דיסלייק לוידאו כי מי שאהבו או מי שמייצג את המדינה שלהם לא זכה וחוץ מזה לנטע זה לא מזיז וריד אז למה שאותנו זה יעניין? זכינו באירוויזיון אנשים כבר 20 שנה שזה לא קרה תגידו כל הכבוד מזל טוב ותהיו גאים בנציגה המעולה שלנו והשם שאתם הולכים לשמוע הרבה בשנים הקרובות: נטע ברזילי.
שנה הבאה האירוויזיון יתקיים בירושלים! תחשבו כמה תיירים יגיעו וכמה טוב זה יעשה למדינה
איזה חיים בסרט אתם עלאק קנאה השיר הזה חתיכת בדיחה אני עכשיו נכנס ועושה דיסלייק בשביל שאוליי אחד ממכם ישים לב שחיי בסרטט השיר הזה אחד הגרועים אפילו בצחוק אני לא ישמע אותו מי שטף לכם את המוח עלאק בק בק איך הרשו לה בכלל להיות על הבמה
חחח לא שמה עליהם
זה כזה כיף לראות שהם מתפוצצים מקנאה שניצחנו
הם יכולים להתפוצץ!
זה כזה כיף לראות שהם מתפוצצים מקנאה שניצחנו
הם יכולים להתפוצץ!
watch me burn אתה חתיכת בדיחה אחת גדולה.
מי אמר ששונאים אותנו?
אולי שנאו את השיר
אולי שנאו את השיר
אנונימי
באותו הנושא: