3 תשובות
נראה לי אחת תינוקת..
יש לו 2 אחים חורגים קטנים, ישלו אחות אחת שקוראים לה ג'סמין ועוד אח יותר קטן ממנה שקוראים לו ג'קסון
ישלו 2 אחים (:
הם חצי אחים שלו כי אבא שלו התחתן שוב והוליד אותם (:
אחת זאת ג'סמין היא עוד מעט בת 5 ואחד ג'קסון בן 3..
הם חצי אחים שלו כי אבא שלו התחתן שוב והוליד אותם (:
אחת זאת ג'סמין היא עוד מעט בת 5 ואחד ג'קסון בן 3..
באותו הנושא: