7 תשובות
ריצה בפארק. ואת יכולה לעשות גם סרטוני הדרכה ביוטיוב..
אפשר בבית לאסות כול מיני תרגילים
אפליקציה 30 day,
מומלץ בחום.
שואל השאלה:
התכוונתי יותר בכיוון של חוגים וכאלה
אנונימית
אגרוף! אני נרשמת עוד מעט. את יכולה גם ריקוד או כול סוגי הלחימה...
חוג זומבה/עיצוב :)
יופי, גם אל תעשי בחדר כושר בגיל הזה.
הכי טוב בשבילך זה התעמלות קרקע, ז"א דברים כמו ריצה, שכיבות שמיכה, כפיפות בטן, מתח וכו'.
תעשי התעמלות קרקע, זה ממש עוזר.