התחברות
הרשמה
הגעתי למצב של דיכאון בגלל בעיות בצבא ובגלל זה שעליתי מלא במשקל.. ירדתי ממש יפה ועכשיו אני תקועה וכולם מעירים לי איך להתחיל?
11 במאי 2018, 20:10
ירידה במשקל
דיכאון
עצב
תשובה אחת
בהדרגתיות, לאכול מאכלים משמעותיים ובריאותיים, לעסוק בפעילות גופנית, לקחת הפסקות ולצאת לנשום אוויר. לא לדאוג, תחשבי טוב יהיה טוב. בהצלחה מהממת!
פ
פרמדיקיתבנשמה!
באותו הנושא:
יכול להיות שעליתי קילו בגלל ששמתי הרבה איפור?
ארמיז דחוףדחוף יש מצב שעליתי על משהוו bts
בבקשה אל תשפטו אבל הגעתי למצב שחמש ידידות טובות אמרו לי שהן אוהבות אותי...
אוף בא לא פשוט לבכות: ( הגעתי למצב שאני תלויה בבנות מגעילות.
זאת סיבה מוצדקת שלא הגעתי היום לבית ספר מחשש לעוד טילים בגלל המצב הביטחוני?
אם הגעתי למצב שהכאב שאני ארגיש זה משכח את הכאב הנפשי שמרגישה זה כבר מאוחר מדי?
אני הגעתי למצב שאני אוהבת את עצמי אבל..
אוף הגעתי למצב שאני כבר "חייבת לשים איפור"
אי פעם הגעתם למצב שמישהו מהמשפחה שלכם כל כך הרס לכם את החיים ש...
אני כבר הגעתי למצב שאני בוכה כל לילה כדי להירדם זה נורמלי?
זה נשמע דפוק ואני לא מאמינה שהגעתי למצב של לשאול את זה בכלל