תשובה אחת
לעשות דברים אחרים שאת נהנית מהם, לצאת עם חברים אחרים, לשמוע מוזיקה, לבשל/לאפות, יש מלא דברים מרגיעים שלוקחים לך את רוב המן שאפשר לעשות. כשאני עצבנית אני בדרך כלל שומעת מוזיקה ואופה עוגיות תוך כדי.
באותו הנושא: