2 תשובות
זה סתם מעצבן
תחשבי שיסננו אותך
תחשבי שיסננו אותך
תסכול אולי אם זה באמצע שיחה.. ישאל את עצמו מה את חושבת, מה את מרגישה אם ככה את מסננת...
או, אם הוא אני.. חח פשוט לא יהיה אכפת לו. סה"כ לא ענית לכמה זמן... העולם לא נפל.
או, אם הוא אני.. חח פשוט לא יהיה אכפת לו. סה"כ לא ענית לכמה זמן... העולם לא נפל.
באותו הנושא: