התחברות
הרשמה
זה יהיה בסדר אם אסנן את האקסית? היא שאלה מה שלומי ופשוט..
הקשר שלנו לא הסתיים ממש טוב.. והיא מחקה את השיחות שלנו בכל מקום אפשרי והורידה עוקב..
13 בדצמבר 2017, 19:05
2 תשובות
אם אין לך כוח לדבר תסנן, אתה לא חייב לה שום דבר.
M
Meshulash
כמו התגובה הראשונה, אתה לא חייב לה שום דבר. תסנן
א
אין לי כינוי טוב