23 תשובות
לדעתי חסרת היגיון, כולם זורקים את הגליל קרטון אחרי שמסיימים עם הנייר
עריכה
היא כועסת שאת לא ממחזרת?
עריכה
היא כועסת שאת לא ממחזרת?
אז תעני לה סתומה כמוך עוד לא ראיתי למה שאני אשאיר גליל קרטון
מה את מקללת את אמא שלך ועוד מול אנשים זרים את לא מיתביישת? טיפת כבוד מה חינך אותך. כולה אמרה לך לשמור הגליל נייר טואלט יא הזוייה
שואל השאלה:
מה קשור למיחזור
מה קשור למיחזור
אנונימית
תשאלי מה רצונה
וגם את בן אדם. אם לא באלך בטוב גליל קרטון את לא חייבת להיות זבלנית ולשמור אותו.
ומי שיש לו בעיה עם זה שאת זורקת משהו שהוא מיותר (תקני אותי אם אני טועה) אז הוא קצת לא איץנו או אמר את זה סתם
לא מכיר אבל תנסי להגיע לשורש הבעיה ולפתור אותה בהגיון.
הצלחה (:
וגם את בן אדם. אם לא באלך בטוב גליל קרטון את לא חייבת להיות זבלנית ולשמור אותו.
ומי שיש לו בעיה עם זה שאת זורקת משהו שהוא מיותר (תקני אותי אם אני טועה) אז הוא קצת לא איץנו או אמר את זה סתם
לא מכיר אבל תנסי להגיע לשורש הבעיה ולפתור אותה בהגיון.
הצלחה (:
אפשר לשים בקומפוסט.
ותשאלי מה היא רצתה שתעשי עם זה.
ותכבדי את אמא שלך.
ותשאלי מה היא רצתה שתעשי עם זה.
ותכבדי את אמא שלך.
אנונימי
שואל השאלה:
שהיא תכבד אותי אחר כך אני אכבד אותה
שהיא תכבד אותי אחר כך אני אכבד אותה
אנונימית
מה היא רצתה שתעשי במקום לשמור? האם זה פעם ראשונה שהיא מתעצבנת על כך שאת זורקת?
גם לדעתי זה חסר היגיון.
תנסי לדבר איתה כשהמצב ירגע ותאמרי לה שנפגעת מהצורה שבה היא דיברה. ותנסי להבין מה היא מצפה שתעשי במקום
גם לדעתי זה חסר היגיון.
תנסי לדבר איתה כשהמצב ירגע ותאמרי לה שנפגעת מהצורה שבה היא דיברה. ותנסי להבין מה היא מצפה שתעשי במקום
עכשיו אני מבין למה היא קורה לך כך, לאמא שלך את קורא בהמה יא סתומה, זאת אמא שלך שסחבה אותך תשעה חודשים ונותנת ומעניקה לך ואוהבת ודוגת שלא יחסר לך כלום, ואת קורא לה דפוקה
אנונימי
אנונימי איפה ראית שהיא קיללה את אמא שלה?
בפירוט רשום אמא שלי אמרה לי:"בהמה כמוך לא ראיתי בחיים שלי, את רק זורקת"
למה לחפש סתם לדבר לא יפה?!
בפירוט רשום אמא שלי אמרה לי:"בהמה כמוך לא ראיתי בחיים שלי, את רק זורקת"
למה לחפש סתם לדבר לא יפה?!
אי אי מה קרה כולה סיימת גליל נייר...
אני במקומך הייתי משאירה את השלוש קוביות נייר האחרונות ופותחת נייר חדש כדי שהיא תזרוק את הגליל
אני במקומך הייתי משאירה את השלוש קוביות נייר האחרונות ופותחת נייר חדש כדי שהיא תזרוק את הגליל
תגידי לה מה תעשי בזה זה כולה גליל
אולי כי את רק זורקת ולא שמה חדש?
תגידי לה
אל נא תכעסי אמי היקרה הגידי נא לי מה לעשות עם הגלילים הנותרים ואעשה זאת בשמחה
וזהו היא תגיד לך מה לעשות איתם ונפתרה הבעיה
אל נא תכעסי אמי היקרה הגידי נא לי מה לעשות עם הגלילים הנותרים ואעשה זאת בשמחה
וזהו היא תגיד לך מה לעשות איתם ונפתרה הבעיה
חחח פעם באה תשאירי שם את הגליל הריק שהיא תזרוק אותו. לא הבנתי על מה היא מתלוננת בכלל זה מטומטם לגמרי. ואל תחליפי את הגליל שתתקע בלי נייר אם זה מה שהיא רוצה בעיה שלה
פשוט תשאלי אותה אם להשאיר את הגליל לפני שאת זורקת..
הרוב פה ממחזרים שאתם אומרים כאילו היא חייבת לעשות את זה? כי אני לא ממש הבנתי על מה אמא שלך מתעצבנת, במקומך הייתי שואלת אותה למה התעצבנה, כמובן שלא בתוקפנות ובכללי אם אמא שלי הייתה עושה לי את זה הייתי משאירה לה לזרוק את הגליל או לעשות מה שהיא לא רוצה לעשות איתו כמו שאמרו.
פשוט כשהגליל נגמר שימי אותו בצד ותשימי גליל חדש
אם היא רוצה שתזרוק בעצמה או תשמור או לא יודעת מה
אם היא רוצה שתזרוק בעצמה או תשמור או לא יודעת מה
חחח אז מה עושים איתם אם לא זורקים, מנגבים את התחת?
תשאלי אותה למה היא כועסת על זה?
אין ספק שמדובר בקטנוניות מצידה.
קיצר אם ישלך פיפי ונשאר קצת מהגליל אז תתאפקי
אנונימית
משוגעת...
תשאלי אותה אם לא לזרוק, אז מה לעשות עם זה?
תשאלי אותה אם לא לזרוק, אז מה לעשות עם זה?
באותו הנושא: