4 תשובות
לא עם יש נהג פרטי אז זה סבבה
אנונימית
ממש לא מוריד לי רק כי אין לו רישיון זה טיפשי
הקשר בין הכינוי שלך לשאלה מדויק בקטע מחריד
אני לא ארצה שלבן זוג שלי לא יהיה רישיון, לא יודעת, זה מוזר מדי. שיהיה רישיון, שיהיה לו חופש לנסוע לאן שהוא רוצה ולבד, בלי אף אחד שמגביל אותו, לאן שרוצה כמה שרוצה.
אנונימית
באותו הנושא: