7 תשובות
גם אנחנו
אנונימי
לא הכי שמחה בעולם אבל,
אבל שמחה שמשתחרר כבר
אבל שמחה שמשתחרר כבר
לא רק את
הוא בכלל לא היה אמור להכנסס
הוא בכלל לא היה אמור להכנסס
מהה? מתי זה קרה?
בזמן האחרון אני לא מעודכן בכלום
וכן, אני שמח למרות שהוא בכלל לא היה אמור להיות בכלא לדעתי
בזמן האחרון אני לא מעודכן בכלום
וכן, אני שמח למרות שהוא בכלל לא היה אמור להיות בכלא לדעתי
אנונימי
היה אמור להכנס וריצה תעונש שלו אז כמו כןל אדם שנכנס לכלא והשתחרר זה לא מרגש כולכך
הבן אדם נכנס לכלא בזמן שירות שלו למען כולנו - תתרגש תתרגש... ^
אנונימי
גם אניי
ברוך מתיר אסורים!
ברוך מתיר אסורים!
באותו הנושא: