אמא שלי הכינה בשר בבוקר כדי שיהיה לי מה לאכול אחרי הבית ספר,המשך בפירוט:
הגעתי לבית(עברו 7 שעות אולי) ובצלחת שבה הבשר אז זחלו שם נמלים,הם נגעו גם בבשר בטח..זה אפשאי לאכול את זה ?אין לי משהו אחר ואם אני לא יאכל את זה אז אני יאכל רק אורז וירקות,מה לעשות?לאכול או לזרוק את הבשר?