5 תשובות
תקחי מרשם מרופא לכדורי שינה
לכי לרופא/ה, אולי יתנו לך מרשם לכדורי שינה שיעזרו לך להירדם.
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי בננות וחלב חם. לא עזר לי^^
אנונימית
קודם כל נתחיל בזה שאסור לקחת כדורים אני לא ממליץ לך על זה.
שנית, אני לגמרי מבין אותך כי גם אני עובר את זה וגם לי יש הפרעות שינה פעם שעברה לא הצלחתי להירדם בכלל והייתי צריך לקום ממש מוקדם והיה לי יום חרא אחרי זה ואני אגיד לך למה, אולי את עושה את אחד מהדברים האלה ואת לא שמה לב:
אוכלת לפני השינה, אסור לאכול לפני השינה בכלל! במיוחד לא אוכל כבד כי ככה המערכת עיכול תעבוד במקום שהגוף שלך ינוח.
עושה ספורט בלילה, אסור לעשות ספורט בלילה כי זה מעלה את רמת האנדרנלין בגוף וגורם לגוף מרץ וככה לא תצליחי לישון.
מתעסקת בטלפון הרבה זמן לפני השינה, הקרינה של הטלפון ושל כל דבר אחר שיש בו מסך היא לא טובה לפני השינה אני ממליץ לך אפילו לפני שאת הולכת לישון בחצי שעה אל תהיי בטלפון תקראי ספר או משהו וככה תירדמי ועדיף גם שלא תשימי את הטלפון בכלל בחדר.
ואם את ישנה בחדר עם אור כלשהוא אז תכבי אותו אפילו אם זה האור הכי קטן עדיף שהכל יהיה חושך מוחלט.
אם בכל זאת את לא מצליחה להירדם אני ממליץ לך ללכת לרופא שיבדוק לך מה הבעיה ותנסו לפתור אותה ביחד. לילה טוב ושינה טובה
וואי תקשיבי אני כל כך מזדהה איתך...
יש לי גם בעיות שינה (פעם הם היו ממש חמורות ועכשיו הרבה פחות)
לי ממש עזר דברים מנטלים ופיזיולוגיים, פחות קפאין וסוכר לפני השינה הורדת הלחץ (אצלי הלחץ היווה אחת מהסיבות לבעיות שינה )
מישהו פעם אמר לי משהו שממש עזר לי שזה לנסות להרגע לקחת נשימות עמוקות ולהכניס את עצמי לפרופורציה.
אני גם ממש ניסיתי להתיש ולעייף את עצמי במהלך הימים.
אם זה לא עובר תלכי לבדוק את זה (הסיכוי שזאת בעיה גדולה נמוך אבל תמיד עדיף להיזהר )
תנסי לשער בעצמך מה הסיבה הגוף שלך מכיר את עצמו גם במודע וגם בתת מודע, תחשבי מה את חושבת שיעזור לך, לכל אחד עוזר משהו אחר.
אנונימית