התחברות
הרשמה
למה כולם חוזרים בסופו של דבר לדבר איתי?
לא משנה איך אנשים פגעו בי בין אם זה האקס שלי פשוט כל אלו נזכרים לשלוח לי הודעה אחרי זמן ועוד אחרי שהם פגעו בי, למה? זה פשוט קרה לי עם כל מי שהכרתי וזה משגע אותי
5 במאי 2018, 17:52
שנאה
העולם
ביישנות
תשובה אחת
אולי הם חושבים שסלחת להם, או שהם לא יודעים שהם פגעו בך
S
Super moon
באותו הנושא:
זה נכון שתמיד הגברים חוזרים על ארבע, בסופו של דבר,?
כולם מוצאים אהבה בסופו של דבר?
כולם בסופו של דבר מתגברים על פרידה או שיש מקרים שלעולם לא מתגברים עליה?
מסכימים איתי שאין דבר כזה חברים אמיתיים ושכולם ייתקעו לך סכין בגב בסוף?
איך להגיד לכולם לא לדבר איתי?
כולם חוזרים לבית ספר רק אני חוזר לגהנאום הצבא היה לי שבוע חופש..
למה כולם משקיעים לאחד בספטמבר? הרי זה כולה היום הראשון שכולם יפים, בהמשך השנה אנחנו חוזרים להראות כמו חרא.
חוזרים ללמוד בסוף ב3 או ב1 לספטמבר?
לא הבנתי למה כולם מדברים על זה שמחר סוף העולם.
כשאתם חוזרים לדבר פה עם מישהו שלא דיברתם מלא זמן אתם קוראים שיחות קודמות?
בוקר טוב לכולם! (: באיזה תאריך חוזרים ללימודים?