3 תשובות
לא, לומדים פשוט.
ולא עברתי שיעור נהיגה, אחותי כן.
ולא עברתי שיעור נהיגה, אחותי כן.
לא ממש קשה למדתי בערך בשיעור 20 אחרי שמוציאים רשיון מתחילים באמת להבין איך לתפעל את האוטו. השיעורי נהיגה הם חארטה.
בסביבות ה10 למדתי חניה במקביל למדרכה
וב25 כזה למדתי במאונך מקדימה ומאחורה
לא כזה קשה כשיש את המראות של רכבי ל
ברכב שאני נוהגת אני לרוב חונה במאונך. אז הכל טוב
וב25 כזה למדתי במאונך מקדימה ומאחורה
לא כזה קשה כשיש את המראות של רכבי ל
ברכב שאני נוהגת אני לרוב חונה במאונך. אז הכל טוב
באותו הנושא: