3 תשובות
שמע ישראל (זאת התפילה היחידה נראה לי שאני זוכרת בעל פה)
מודה אני... ושמע ישראל... אבל תכלס... כל תפילה היא מיוחדת במינה חיבור מילים ומשמעות יוצאת מין הכלל... זכינו להכיר את התפילה...
שמונה עשרה
באותו הנושא: