10 תשובות
לדעתי ממש לא.
2T
זה.. נשמע לי קצת מוזר
מצחיק כי החבר הכי טוב שלי אמר לי משהן כזה לפני חצי שענ,_,
לא נתקלתי בזה אבל אם זה בלי מחויבות אז נראה לי שכן..
ErO
לדעתי לא.. אבל שכל אחד יעשה מה שבאלו.. :)
שואל השאלה:
טרמפיסטית אפשר לשלוח לך פרטי על משהו?
אנונימית
כן אני רואה את זה המון אצל אנשים
אם אתם סתם רוצים לנסות (נשמע קצת הזוי אבל יכול לקרות חח) או שזה במשחק אז סבבה
אבל בכללי לא
כן ברור
איכס מה זה הטמטום הזה? מה זה הזולות הזאת?
למה להתנשק עם מישהו בלי רגש?