4 תשובות
אם אין לך משהו חשוב ללמוד אז כן
חבל, יש לך כבר יום אחד לנוח מה יקרה אם תלכי? חבל שתפספסי גם ככה זה יום קצר.
כן גם אני עושה א זה... סתם מיותר גם אין לי בוחן או משהו
אנונימית
אני הייתי עושה גשר אבל יש לי מבחן :(