6 תשובות
כל כך דוריטוס
אם לא הייתי אחרי אימון הייתי מחסלת איזה 3 שקיות.
אם לא הייתי אחרי אימון הייתי מחסלת איזה 3 שקיות.
בננה עם נוטלה?מהזה לעזאזעל
דוריטוס
אני יותר אוהבת מתוק אז בננה עם נוטלה ;)
בננה
בננה עם נוטלה!
באותו הנושא: