4 תשובות
אני מעדיפה דווקא כמה שפחות חברים, בפולין נגיד הייתי לבד 8 ימים אפילו בחדר ושמעתי מוזיקה כל היום... אבל אולי דווקא תנסי ליצור חברים חדשים או לבלות עם מי שאת מכירה ואם חשוב לך תנסי ללכת למסיבה גם אם זה אומר לא לעשות שם כלום אולי יבואו אלייך וינסו להתחבר מהניסיון
תנסי להתחבר אליהם
אם את מרגישה שאת צריכה לבכות תלכי במקלחת. זה נשמע דפוק אבל זה עוזר משום מה
תנסי להיתחבר לילדים אולי ליצור איתם שיחות
בטיולים הכי מתחברים לאנשים
וגם לכי למסיבה בערב למה שלא תלכי? לכי תהני
להיאחז בחברים שלך, לעשות דברים שיעסיקו אותך מלבכות למעשה.
J1