התחברות
הרשמה
היה לי חברה.. וכולם קינאו..
ובגלל שהם קינאו התחילו לשנוא אותי..ולרדת עליי מה עושים?
15 באפריל 2018, 21:34
קנאה
תשובה אחת
לא להתחבר איתם יותר בחיים כי הם לא חברים אמיתיים
א
איפה האקונומיקה שלי?
באותו הנושא:
אני וחבר שלי יצאנו למסעדה, היינו קצת קיטצים אני מודה וכולם צעקו עלינו
מי חושב שג'סטין ביבר עלה על הסעיף כבר (לא מקינאה בליבריות)
אין לי חברות ונמאס לי לשבת לבד בכיתה בהפסקה וכולם מסתכלים כאילו אני מסכנה, מה לעשות?
נושר לי מלא שיער אבל מלא! כל הבית מלא שיערות יותר משכלב מנשיר ואני לא צוחקת! תניד היה לי נשירה אבל זאת נשירה ממש ממש רצינית! אני לא יודעת מה לעשות ואם זה בגלל ההחלקה? או כי ירדתי 9 קילו? או גם וגם? פעם היה לי מלא שיער וכולם קינאו בי נמאס לי ; ( מה לעשות?
אני ממש ממש אוהבת משחקי קינאה איך אני מתפטרת מזה?!
כמעט מלאכים, נכון בעונה 1 סיילו יפה באופן מעורר קינאה?
כנסוו בבקשה פליז. חברה שלי אומרת שהוא קינא, אבל אני לא מבינה איך זה קשור
למה שאול קינא בדוד?
הוא קינא? או שזה סתם?
יש כזה דבר חברות הכי טובות? או שתמיד תהיה קינאה וכל הדברים והרגשות האלה שיש בין בני האדם?
אני רק בת 13 וכולם רוצים אותי כחברה והם מתים לזיין אותי, וזה וכולם מסתכלים עלי כי אני יפה מה זה אומר ומה לעשות?