2 תשובות
אחרי הכל מתגעגע
let me
friends של אן מארי ומרשמלו
lost in japan
in my blood
him and i
באיזה סגנון? אני יכולה להביא לך להקות עם שירים מדהימים.

בהנחה שמטאל כבד זה לא הכי הסגנון שלך, הייתי ממליצה על אלה (חלק רוק, ואחרים פופ):

רוק:
linkin park
my chemical romance
muse (לא לגמרי רוק).
imagine dragons (אישית, אני לא אוהבת כל כך את המוזיקה שלהם. אבל יכול להיות שאת תתחברי).

רוק-פופ:
(פעם הייתי אובססיבית ללהקות האלה, היום די פחות):
panic! at the disco
fall out boys
twenty one pilots