9 תשובות
גם אני ככה
גם אני
אבל כשאתה נפגש עם מישהי שאתם בקשר שהוא קצת מעבר, אז זה נקרא דייט. וכן, זה קצת מגוכח אבל נחמד
גם אני
גם אני חושבת ככה, סתם מביך
גם אני לא
חשבתי שאני היחידה שחושבת ככה.
כן.. זה מרגיש כמו ראיון עבודה
בליינד דייט אולי, אבל אם אתה מכיר מישהי ואתם יוצאים לאיזה סרט או מסעדה בשביל לבלות יחד זה כיף.
אני לא מדבר לתחקר אותה, זה באמת לא כזה כיף
אני לא מדבר לתחקר אותה, זה באמת לא כזה כיף
באותו הנושא: