6 תשובות
עצה שלי תתעלם, הוא בסך הכל רוצה תשומת לב, אל תענה לבקשה שלו.
פעלת קשורה כאשר ניתקת קשר איתו.
פעלת קשורה כאשר ניתקת קשר איתו.
דבר ראשון תפסיק להשתמש באוטיסט כקללה כי אם ככה אתה מדבר זה הופך גם אותך ברמה נמוכה. דבר שני, אל תפקפק ביכולות שלך אתה יודע כמה אתה טוב ואם אתה אומר שהתאמנת על זה הרבה תקרא לו לתחרות מולך
אתה צודק.
אתה פשוט מרגיש לפעמים שאתה צריך להוכיח את עצמך לידו ולהראות שאתה יותר טוב ממנו.
אני בטוחה שאתה טוב!
אבל,
במחשבה שניה צריך לשקול את החברות הזאת ואם לקרוא לזה "חבר".
ככה חברים אמיתיים לא מתנהגים.
זה נראה שיש תחרות ביניכם.
וזה סתם קנאה ושנאה.
עזוב אותו ברגע שתרד לרמה שלו הוא ימשיך לנסות להשפיל אותך.
פשוט אל תתייחס אליו ואז הוא ירגיש מושפל.
אתה פשוט מרגיש לפעמים שאתה צריך להוכיח את עצמך לידו ולהראות שאתה יותר טוב ממנו.
אני בטוחה שאתה טוב!
אבל,
במחשבה שניה צריך לשקול את החברות הזאת ואם לקרוא לזה "חבר".
ככה חברים אמיתיים לא מתנהגים.
זה נראה שיש תחרות ביניכם.
וזה סתם קנאה ושנאה.
עזוב אותו ברגע שתרד לרמה שלו הוא ימשיך לנסות להשפיל אותך.
פשוט אל תתייחס אליו ואז הוא ירגיש מושפל.
לא השתמשתי בזה בתור קללה.
ממש לא.
יש לי גם חבר אוטיסט.
פשוט לאלו שבמצב קשה לא תמיד מדברים כמו שפונים אל אנשים רגילים.
אשנה זאת בעריכה.
ממש לא.
יש לי גם חבר אוטיסט.
פשוט לאלו שבמצב קשה לא תמיד מדברים כמו שפונים אל אנשים רגילים.
אשנה זאת בעריכה.
שואל השאלה:
גם כשניסיתי להתחיל עם מישהי.
אתמול במקרה פגשתי אותו וסיפרתי לו.
אז הוא ישר אמר לי "היא בטח זרקה אותך על היום הראשון" ואז הוא התחיל להשוויץ על איך בנות מהשכונה שלו מתחילות איתו, בגלל שהוא "נראה טוב"
גם כשניסיתי להתחיל עם מישהי.
אתמול במקרה פגשתי אותו וסיפרתי לו.
אז הוא ישר אמר לי "היא בטח זרקה אותך על היום הראשון" ואז הוא התחיל להשוויץ על איך בנות מהשכונה שלו מתחילות איתו, בגלל שהוא "נראה טוב"
אנונימי
אם זה חבר,
אז מה זה אויב?
אני מבינה אותך..
אז מה זה אויב?
אני מבינה אותך..
באותו הנושא: