8 תשובות
גועל נפש מסרטן כמו כל הסיגריות האחרות תפסיק לעשן
אנונימי
לא אהבתי
אנונימית
די טובה יותר חלשה מווינסטון לייט אבל עדיין חזקה אבל זה בעיניה של מישהי שמעשנת מרלבורו לייט
שואל השאלה:
הטעם יחסית טוב ?
הטעם יחסית טוב ?
אנונימי
כן, אחלה סיגריה
אבל זה תלוי מה אתה מעשן אבל בגדול כן, הייתי מעשנת את זה מדי פעם
אבל זה תלוי מה אתה מעשן אבל בגדול כן, הייתי מעשנת את זה מדי פעם
מה טעים בסיגריות? זה מגעיל ולא בריא ומסריח ותפסיק לעשן כבר
אנונימי
שואל השאלה:
אני הכי אוהב פרלמנט אבל זה בא לי בדודות לפעמים מלבורו לייט לפעמים כאמל לפעמים פרלמנט (אלה העיקריים)
אני הכי אוהב פרלמנט אבל זה בא לי בדודות לפעמים מלבורו לייט לפעמים כאמל לפעמים פרלמנט (אלה העיקריים)
אנונימי
אצלי עיקרי זה ווינסטון לייט ווינסטון קוד וקאמל
אנונימית
באותו הנושא: