תשובה אחת
להתרחק. לא להיות איתו לבד בשום סיטואציה. לא לדבר איתו יותר ממה שחייב
אני חושבת שכן כדאי לספר (עדיף להורה שלך שהוא לא הבן של הסבא) או לפחות לאח או דוד גדול כדי שישגיחו עליך יותר
כמובן שאם חס וחלילה קורה משהו ישר להגיד ולדאוג לטפל בזה