אני עובדת בעבודה שמעייפת אותי, גם פיזית וגם נפשית ( מפעל ארומה) וזה קשה לי להיות פה, ויש פה אנשים מעצבנים גם ורובם מבוגרים, הם לא יודעים
להעיר בצורה יפה , אפילו מישהי התפטרה היום בגללם.. אם לא היה דחוף לי הכסף כל כך אז גם הייתי בורחת מפה, אז בגלל זה אני עם פרצוף עצבני או מבואס רוב היום ושואלים אותי אם הכל בסדר ( האנשים הנחמדים) והאלה שפחות נחמדים פשוט לא מתייחסים לזה ורק צועקים עלי לעבוד מהר יותר , איך להחזיק פה מעמד ?