6 תשובות
הרגשה שאי אפשר לתאר במילים
J1
דבר מדהים וכשזה הדדי עם האדם הנכון אז בכלל מדהים
התרגשות, לחץ, מבוכה, שמחה, עצב, כאב..
רגש שצריך להשמיד לפני שנפגעים.
שבא לך להרוג אותו אבל את לא תעשי את זה כי תתגעגעי אליו.
סתם, מבחינתי זה המון אמון, הדדיות, תשוקה, התעניינות אחד בשני, פרגון.
וזה משהו שיכול להיות הדבר הכי מיוחד, מרגש, כיפי וייחודי שלך בעולם ולצערי גם יכול להיות הדבר הכי גרוע בעולם. תלוי באיזה צד אתה נופל(:
האוויר לנשימה