2 תשובות
תגידי לה שתתקשר לבעל הדירה ושזה לא אשמתך מה היא מפגרת?
אני מבין שהמצב לא נעים - זו לא אשמתך, לפי החוק בעלת הדירה אמורה לתקן את המצב אם אני לא טועה אבל בכל מקרה - תדברי עם השכנה, לא משנה כמה היא תכעס ותסבירי לה את המצב.
בכל מקרה - את סטודנטית, אני מניח שאת לא במצב הכלכלי הכי מטורף בעולם גם אם את עובדת, זה הולך לדברים אישיים ולצרכים בסיסיים.
מאחל בהצלחה ושיהיה בסדר, בהצלחה בלימודים
באותו הנושא: