8 תשובות
דבר ראשון, מזל שאתה יודע שהיא זו שגורמת לך להתנהג ככה, תוציא אותה מהחיים שלך דחוף אם היא גורמת לך להתנהג ככה. תתרחק ממנה.
כן. אתה תתגבר עליה וזה יעבור.
את האמת וסורי לבאס זה תלוי בך תנסה להיות סבלן ולספור עד 10 ולנסות להיות יותר נחמד זה בהתחלה קשה אבל בטוחה שתצליח xd
תשתדל להתגבר עלייה ותנסה כמה שפחות לחשוב עליה. תחפש את התכונות הרעות בה ואני מאמין שתחזור לעצמך.
הכל זו בחירה שלך. אם אתה מודע לבעיה, כבר עשית חצי מהדרך לפתור אותה. אתה לא צריך לשנות את עצמך אף פעם. לא בשביל מישהי, חברים או כל דבר אחר. אתה צריך להיות מי שאתה, ומי שאתה זה לא להיות בן אדם רע. אתה תחזור לעצמך כל עוד אתה רוצה בזה, תנסה לעשות דברים טובים גם בשביל עצמך, כי זה מאוד חשוב וגם בשביל אחרים, זה יתן לך המון סיפוק ותרגיש שאתה אדם טוב אפילו יותר ממה "שהיית".
בסופו של דבר אתה נשאר עם עצמך לכל החיים, אנשים באים ואנשים הולכים, אין סיבה שתשתנה לרעה כי זה יפגע רק בך בסוף. בהצלחה עם התהליך, מאמינה בך :)
בסופו של דבר אתה נשאר עם עצמך לכל החיים, אנשים באים ואנשים הולכים, אין סיבה שתשתנה לרעה כי זה יפגע רק בך בסוף. בהצלחה עם התהליך, מאמינה בך :)
שואל השאלה:
ממש תודה.. אני פשוט מרגיש שהאופי שלי כלוא בתוכי והוא לא יכול לצאת.. אני מנסה להיות אני אבל אני לא מצליח.
ממש תודה.. אני פשוט מרגיש שהאופי שלי כלוא בתוכי והוא לא יכול לצאת.. אני מנסה להיות אני אבל אני לא מצליח.
אנונימי
אין דבר העומד בפני הרצון :) ובמקרה הזה- אתה עומד בפני הרצון אז תזוז קצת, אתה מפריע לעצמך להתמודד :)
חברים שלך או לפחות הקרובים מביניהם יודעים על הקראשית הזו? כי אם הייתי במקומך הייתי מספרת להם ובכל פעם שאני מרגישה שעשיתי משהו רע הייתי אומרת סליחה, זה בגללה. ככה זו תזכורת לעצמך כל פעם שזה לא באמת מי שאתה ולא מי שאתה רוצה להיות וגם האפשרות שלהם להבין ולהעיר לך כשאתה עושה משהו לא בסדר ואולי גם לגונן עליך ולעזור לך. אני מאמינה שכשהלב שלך יהיה יותר פנוי תוכל להקדיש יותר תשומת לב לאיך שאתה פועל ולשנות את זה באופן משמעותי יותר ולהשתפר אולי אפילו להיות אדם טוב יותר משהייתי לפני העניין איתה, אבל כרגע עדיף פשוט להמנע מלפגוע ולזכור מי אתה. זו דעתי.
באותו הנושא: