2 תשובות
תהית אולי למה?
פשוט תלכי לשם בגישה חיובית ותקשיבי למה שאומרים לך. תעשי את העבודה על הצד הטוב ביותר שלך, תראי אחראיות. (:
פשוט תלכי לשם בגישה חיובית ותקשיבי למה שאומרים לך. תעשי את העבודה על הצד הטוב ביותר שלך, תראי אחראיות. (:
תמיד יש מנהלים חרא פשוט צריך לדעת איך להתנהג אליהם.. והכל בסדר, את יכולה לעבוד עוד בעבודה אחרת אנחנו מאמינים בך ויודעים שיש בך את היכולת.
באותו הנושא: