תשובה אחת
יש תחבורה ציבורית כרגיל, אבל רצוי לקחת בחשבון שאוטובוסים משנים את הדרך בגלל במות מרכזיות בעיר אבל בעיקרון כן, יש תחבורה ציבורית כרגיל.
רכבות
קווי לילה
ואוטובוסים.
רכבות
קווי לילה
ואוטובוסים.
באותו הנושא: