התחברות הרשמה

וואי מה כולם נטרפו פה מהסהרה ומחפשים קטילות?

לכל מי ששואל מה זה זו אפליקצייה שמעבירים דרכה מסרים אנונימיים.
ולגבי קטילות, למה לטרוח בכלל?
16 באפריל 2018, 22:43
קטילותירידותתוכנות חינם    
תשובה אחת
100%
ז
זיקיתת
באותו הנושא:
חח לול רק אני שמתי לב שההומופובים הם סתם שונאים ומחפשים לזה תירוץ?
וואי וואי אני סטלנית רצח איזה פאדיחות חח
מי זה הסהר הזה שמדברים עליו?
כולם אומרים לי שאני חתיך והחברה שלי לא לרמה שלי ואני צריך למצוא מישהי יותר יפה. להיםרד ממנה ולחפש יותר יפה?
וואי נודר נדר למה כולם חושבים שאני ערס זה כבר מעצבן מה לעשות?
מישהו יכול להסביר לי מה הקטע עם הסהר קליזו הזה?
איזה ספרים אתם ממליצים לקרוא בסגנון של אשמת הכוכבים ומחפשים את אלסקה ודרמות מרגשות.
וואי נכון מעיין אשכנזי מ אח הגדול כולה מנותחת?
מה זה יחסי טורף נטרף ומה ההתאמות שלהם?
וואי אני משתגעת מהמשפחה שלי כולם אותו דבר בקטע של היגיינה..
וואי איזה גאוני זה! מה אתם חושבים על הפארודיה הזאתי? כולם להיכנס