6 תשובות
כן. זה הגיוני שתצעקי את זה. למה הם לא צועקים את הדעות שלהם. עשית מה רצית לעשות באותו רגע, ולא עשית משהו רע.
לא, זה לא בסדר. זה מעליב ומסית.
את יכולה לצעוק להם שהם טועים, או טיפשים - אבל לא בוגדים.
את יכולה לצעוק להם שהם טועים, או טיפשים - אבל לא בוגדים.
זו אולי לא הסתה על פי החוק, וזה חלק מחופש הביטוי, אבל זה עדיין לא בסדר.
אפשר להיות חרא של בנאדם גם במסגרת החוק.
אפשר להיות חרא של בנאדם גם במסגרת החוק.
זה לא בסדר לצעוק שקרים לאנשים שמנסים להפוך את המדינה לטובה יותר.
הם לא בוגדים ולא עוכרי ישראל ככה שסתם יצאת אהבלה מול אנשים...
הם לא בוגדים ולא עוכרי ישראל ככה שסתם יצאת אהבלה מול אנשים...
ברור שזה בסדר אבל אין לזה פואנטה כי זה לא ישנה את הדעה שלהם ואצל חלקם רק ישכנע אותם יותר במה שהם אומרים..
כן זה בסדר
באותו הנושא: