4 תשובות
זה מישפט ממש טוב אבל לא בתור פזמון פזמון זה הפנאץ/קטע קליט המישפט ממש טוב לשיר לא לפיזמון
כן.
מזכיר לי קצת את אפוקליפסיה:)
כן!אבל זה הכל? זה לא קצר מדי?
שואל השאלה:
אנינלא טוב בכתיבה של פיזמונים בשאר אני עוד בסדר...

יש שיר כזה לאפוקליפסה? אני לא ממש שומע אותם מעדיף נצי נצ טונה או ez (השירים הישנים)