4 תשובות
זה מישפט ממש טוב אבל לא בתור פזמון פזמון זה הפנאץ/קטע קליט המישפט ממש טוב לשיר לא לפיזמון
כן.
מזכיר לי קצת את אפוקליפסיה:)
מזכיר לי קצת את אפוקליפסיה:)
כן!אבל זה הכל? זה לא קצר מדי?
שואל השאלה:
אנינלא טוב בכתיבה של פיזמונים בשאר אני עוד בסדר...
יש שיר כזה לאפוקליפסה? אני לא ממש שומע אותם מעדיף נצי נצ טונה או ez (השירים הישנים)
אנינלא טוב בכתיבה של פיזמונים בשאר אני עוד בסדר...
יש שיר כזה לאפוקליפסה? אני לא ממש שומע אותם מעדיף נצי נצ טונה או ez (השירים הישנים)
באותו הנושא: