8 תשובות
תעשה מה שטוב לך
{zZ
סיבות למה כן:
אני עשיתי את זה, זה קל.
יוקלילי הוא כלי מדהים
את יכולה לקחת אותו לכל מקום
שואל השאלה:
כמה זה עולה בערך? זה הרבה עבודה ללמוד? זה קשה?
Ce'st la vie
לי זה היה קל, אבל יש לי רקע בגיטרה ועוד כלי נגינה.
בסביבות ה300 בערך
שואל השאלה:
יש לי קצת רקע בגיטרה ועוד כלי נגינה ושמיעה מוסיקלית ממש טובה. אני גם שרה.
Ce'st la vie
אז יהיה לך קל רצח.
ממש כיף לשיר איתו, שווה לך לקנות.
שואל השאלה:
תוך כמה זמן בערך אני אדע לנגן טוב?
Ce'st la vie
אני ידעתי לנגן טוב תוך חודש בערך.
את נשמעת כמוני חחח אז בסביבות החודש.
אני מדברת על אקורדים חחח