4 תשובות
כן
יש סיכוי גדול שיעבוד לך כי הבגרות עוד חודש וחצי ויש זמן
תבקשי שתעלה לך, אם כל הציונים שלך מעל 85, אין סיבה לתת לך 75... ההפך צריך להעלות עוד בעוד כמה נקודות (לפחות כל עוד את תלמידה טובה כמו שאמרת)
תגישי ערעור לי זה עבד
אני חושבת שאם תבןאי בגישה טובה ולא ישר בטענות וקודם תנסי לברר למה בכלל יש לך מגן כזה אז היא תתחשב בך
באותו הנושא: