4 תשובות
כן יש הבדל. לגמרי יש הבדל.
ולא שמעתי על החילוק מה שבניהם- את מתכוונת לאלה שאומרים בטח שהם לא אוהבים לא את זה ולא את זה.
ולא שמעתי על החילוק מה שבניהם- את מתכוונת לאלה שאומרים בטח שהם לא אוהבים לא את זה ולא את זה.
שואל השאלה:
אם יש הבדל או לא זה לא מה ששאלתי...
אין קשר למה שהם אוהבים, ריאליות והומניות זה לא רק חילוק בין מקצועות כמו שנהוג לחשוב, זה אופי, זו דרך מסוימת של חשיבה.
אם יש הבדל או לא זה לא מה ששאלתי...
אין קשר למה שהם אוהבים, ריאליות והומניות זה לא רק חילוק בין מקצועות כמו שנהוג לחשוב, זה אופי, זו דרך מסוימת של חשיבה.
אנונימית
המח מתחלק לשניים, לצד הומני וצד וראלי.
לכל אדם צד מפותח יותר..
אבל, זה לא אומר ששני הצדדים לא יכולים להיות מפותחים, פשוט אחד מהם יהיה יותר מהשני. (חברה שלי ממש טובה בביולוגיה ובאומנות)
לכל אדם צד מפותח יותר..
אבל, זה לא אומר ששני הצדדים לא יכולים להיות מפותחים, פשוט אחד מהם יהיה יותר מהשני. (חברה שלי ממש טובה בביולוגיה ובאומנות)
אנונימית
ברור שאפשר גם את 2 הצדדים. בדרך כלל זה או זה או זה מה שהאדם מתחבר יותר.