10 תשובות
היי,
רוב שרתי הדואר באינטרנט (בינם google עם gmail) מונעים את האפשרות לקבל חיווי על קבלת מייל. בין השאר, כי זה מפר את הפרטיות של בעל תיבת הדואר.
אז לשאול - זאת האופציה היחידה.
רוב שרתי הדואר באינטרנט (בינם google עם gmail) מונעים את האפשרות לקבל חיווי על קבלת מייל. בין השאר, כי זה מפר את הפרטיות של בעל תיבת הדואר.
אז לשאול - זאת האופציה היחידה.
אם יש לך windos live mail או אאוטלוק אתה יכול לעשות את זה במאפינים
אם יש לך תרשום לי ואני יגיד לך מה לעשות.
אם יש לך תרשום לי ואני יגיד לך מה לעשות.
"אם יש לך אאוטלוק אתה יכול לעשות את זה במאפיינים- וזאת רק אם אתה ברשת פנימית של ארגון, לא באינטרנט הפתוח.
שואל השאלה:
היי אלכס,
קודם כל תודה.
אלכס תרשה לי להסביר קצת יותר טוב.
יש לי אתר אינטרנט וכחלק מפעילות האתר אני שולח מייל בכל יום לכל אחד ממשתמשי האתר
(יש לי אישורים חתומים מהם כמובן שהם מוכנים שאני אשלח להם מייל), מכיוון שיש רשומים רבים אין לי אפשרות ליצור איתם קשר אישי ולשוחח איתם, ורציתי לדעת האם ישנה דרך שבה אני יכול לברר שאכן המיילים שאני שולח אליהם מגיעים אליהם לאינבוקס ולא לדואר זבל?
היי אלכס,
קודם כל תודה.
אלכס תרשה לי להסביר קצת יותר טוב.
יש לי אתר אינטרנט וכחלק מפעילות האתר אני שולח מייל בכל יום לכל אחד ממשתמשי האתר
(יש לי אישורים חתומים מהם כמובן שהם מוכנים שאני אשלח להם מייל), מכיוון שיש רשומים רבים אין לי אפשרות ליצור איתם קשר אישי ולשוחח איתם, ורציתי לדעת האם ישנה דרך שבה אני יכול לברר שאכן המיילים שאני שולח אליהם מגיעים אליהם לאינבוקס ולא לדואר זבל?
מה עם אישור קריאה זה בסדר?
יוגב,
ראשית, אל תפתח שאלות חדשות, שממשיכות שרשורים קיימים - זה בניגוד לנהלי האתר.
שנית, גם בנסיבות שתיארת, אין אפשרות לקבל חיווי בגלל מדיניות שרתי הדואר של המנויים שלך.
מה שאתה יכול לעשות זה לפרסם באתרך - במקום הכי הגיוני לדעתך - הערה על הנושא, שהמנויים יוודאו, שהדואר לא נכנס לספאם.
לצערי, אין לך יותר אפשרויות לעקוב אחרי הדואר הנשלח למנויים שלך.
ראשית, אל תפתח שאלות חדשות, שממשיכות שרשורים קיימים - זה בניגוד לנהלי האתר.
שנית, גם בנסיבות שתיארת, אין אפשרות לקבל חיווי בגלל מדיניות שרתי הדואר של המנויים שלך.
מה שאתה יכול לעשות זה לפרסם באתרך - במקום הכי הגיוני לדעתך - הערה על הנושא, שהמנויים יוודאו, שהדואר לא נכנס לספאם.
לצערי, אין לך יותר אפשרויות לעקוב אחרי הדואר הנשלח למנויים שלך.
שואל השאלה:
אלכס אני מצטער שאני מציק, אך הנושא חשוב לי מאוד.
יש אולי דרכים כלשהם (אולי בניסוח של המייל, של הוכתרת שלו), כך שהסיכוי שהוא יעבור את מסנני הספאם יהיה גבוה יותר?
זה משנה לכה אנשים אני שולח את המייל במקביל?
אלכס אני מצטער שאני מציק, אך הנושא חשוב לי מאוד.
יש אולי דרכים כלשהם (אולי בניסוח של המייל, של הוכתרת שלו), כך שהסיכוי שהוא יעבור את מסנני הספאם יהיה גבוה יותר?
זה משנה לכה אנשים אני שולח את המייל במקביל?
אל תדאג , אתה לא מציק - האתר נועד בשביל שאלות :)
שאיזו שפה אתה שולח את המיילים?
שאיזו שפה אתה שולח את המיילים?
שואל השאלה:
אני שולח את המייל בעברית.
אני שולח את המייל בעברית.
טוב, אז כך: מסננים אוטומטיים עובדים על אלגוריתמים מאוד מורכבים וחסויים, לכן איך ב-100% להמנע מלהכנס לתיקיית ספאם לא ניתן לדעת (וטוב מאוד שכך!), אך יש מספר כללים מנחים איך להקטין את הסיכוי (הכללים כולם הם "בערך", מאותה הסיבה הנ"ל):
1. חשוב מאוד! לשים את כל (!) הכתובות של הנמענים בשדה bcc - שליחה עיוורת, כך שכתובתיהם לא יופיעו כלל בשום מקום.
2. להמנע מלכתוב בנושא המייל סימנים כגון: * & $ # @
3. להמנע משימוש בנושא המייל במילות מפתח, כגון: חינם, הגדלה, הגדלת, סקס, לקנות, למכור וכו' - כל מה שאתה חושב, שיכול להעיד על פרסום, שיווק ותעשיית תרופות וסקס.
4. לא לשלוח מיילים בתדירות גבוהה מדיי - יותר ממספר מיילים תוך כמה דקות.
ע"י הקפדה על הכללים, תקטין משמעותית את הסיכוי להיסתווג כשולח ספאם.
1. חשוב מאוד! לשים את כל (!) הכתובות של הנמענים בשדה bcc - שליחה עיוורת, כך שכתובתיהם לא יופיעו כלל בשום מקום.
2. להמנע מלכתוב בנושא המייל סימנים כגון: * & $ # @
3. להמנע משימוש בנושא המייל במילות מפתח, כגון: חינם, הגדלה, הגדלת, סקס, לקנות, למכור וכו' - כל מה שאתה חושב, שיכול להעיד על פרסום, שיווק ותעשיית תרופות וסקס.
4. לא לשלוח מיילים בתדירות גבוהה מדיי - יותר ממספר מיילים תוך כמה דקות.
ע"י הקפדה על הכללים, תקטין משמעותית את הסיכוי להיסתווג כשולח ספאם.
באותו הנושא: