11 תשובות
כן, אתהה מאיפה הוא בא פתאום, מה הוא נזכר
מאוד, אחרי חודשיים הוא נזכר?
קצת
די אבל זה קרה לי עם אקס שלי ואני ממש התרגשתי לקבל את ההודעה ולי לא היה אומץ. אולי זה שווה את זה
כן, די מוזר
לא
אנונימית
שואל השאלה:
לוותר עליה?
לוותר עליה?
אנונימי
זה לא מוזר.. אני דווקא אוהבת שאנשים מהעבר מתעניינים או חוזרים
יהיה מוזר
מאוד
אני בחיים לא אצליח להבין אותכם
אבל לך על זה
אני בחיים לא אצליח להבין אותכם
אבל לך על זה
קצת, אבל גם תלוי מה הוא כתב בהודעה..
באותו הנושא: