7 תשובות
זה בסדר.
שואל השאלה:
טוב תודה רבה לכולם!
טוב תודה רבה לכולם!
אנונימית
תתאפרי חופשי ושימי על אחרים ועל מי שיסתכל עליך.
זה בסדר גמור להתאפר למשמרת שם.
זה בסדר גמור להתאפר למשמרת שם.
לא מוזר בכלל.
לא..
אם את רוצה להתאפר תתאפרי, זה לא צריך להפריע לאחרים.
אם את רוצה להתאפר תתאפרי, זה לא צריך להפריע לאחרים.
לא זה סבבה
ממש לא
תהני (;
תהני (;
באותו הנושא: