4 תשובות
תגידי לי אי פעם ראית מישהו מחייך סתם ככה בלי סיבה לא כי זה פאקינג קריפי
אנונימי
לא ולא
שואל השאלה:
התכוונתי שאני לא מחייכת והרבה פעמים אמרו לי תחייכי וזה עוד יותר גורם לי לא לחייך, וכן יש אנשים חייכנים שמחייכים הרבה אם זה שהם מדברים או סתם מחייכים לחברים שלהם ואני לא ככה
התכוונתי שאני לא מחייכת והרבה פעמים אמרו לי תחייכי וזה עוד יותר גורם לי לא לחייך, וכן יש אנשים חייכנים שמחייכים הרבה אם זה שהם מדברים או סתם מחייכים לחברים שלהם ואני לא ככה
אנונימית
זה כי הם מוזרים
באותו הנושא: