הוא נפרד ממני לפני שבועיים, הייתה לי הרגשה שהוא יתחרט על זה ושהוא ירצה שנחזור
אני באמת מרגישה שהוא אהב אותי ושזה לא היה סתם אבל לא דיברנו מאז בכלל אז היום התקשרתי אליו ושאלתי אם הוא בקטע של לחזור או לסיים את זה סופית והוא אמר שהוא רוצה לסיים את זה. לא רבנו או משהו, נפרדנו בחיבוק ממש מאולץ ועלוב כזה ואני די בטוחה שיש לו מישהי..הורדתי ממנו עוקב באינסטגרם כי פחדתי שאראה תמונה שלהם ביחד וזה יהרוס אותי ואז גם הוא הוריד ממני עוקב. אני ממש עצובה מאיך שזה ביום בהיר אחד פתאום נגמר בנינו. אני עדיין מרגישה אליו דברים..מתי זה יעבור?? מה לעשות?? היינו שנה ביחד זה לא סתם
תנסי לחשוב עליו כמה שפחות תהיה עם חברות שלך ותזרקי דברים שמזכירים לך אותו תמחקי לו את האיש קשר ותמשיכי הלאה ותזכרי שזה קשה עכשיו אבל בעתיד יהיה לך מישהו יותר טוב ממנו